سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران در سایه اهل بیت(ع) به کشوری قدرتمند تبدیل شده اند، گفت: چنین کشوری هیچ گاه اجازه نخواهد داد، زورگویی همچون آمریکا در مسیر آرمان های انقلاب خللی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، پنج شنبه شب در مراسمی به مناسبت دهه کرامت که با حضور جمعی از روحانیان مرکز استان برگزار شد با تبریک دهه کرامت، از ایام به عنوان فرصتی برای عمق بخشیدن به روابط خود با اهل بیت(ع) دانست.

وی با بیان این که بسیاری از مفاهیم ارزشمند دینی در این یک دهه نهفته است، افزود: این دهه که با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و با میلاد امام رئوف به پایان می رسد فرصتی برای ترویج معارف اهل بیت(ع) در جامعه است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که پس از ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) مردم به عهد خود با جانشین به حق ایشان وفا نکردند، خاطرنشان کرد: همه این مشکلاتی که امروز در جامعه اسلامی وجود دارد ناشی از همان بدعهدی به پیامبر گرامی اسلام است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که متأسفانه جامعه اسلامی در ادوار مختلف تاریخ همواره با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه بوده است، تصریح کرد: این بحران ها در یک دهه اخیر به اوج خود رسیده است.

وی با بیان این که ملت مسلمان منطقه در سایه بی توجهی به معارف اهل بیت(ع) با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه شدند، افزود: در مقابل ملت بزرگ ایران با دل دادن به اهل بیت(ع) امروز به عنوان ملتی الگو در جهان مورد توجه هستند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه محبت های اهل بیت(ع) توانستند یک نظام دینی را در این کشور پایه گذاری کنند، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب دین، اهل بیت(ع) و ارزش های الهی هیچ جایگاهی در این کشور نداشت.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ع) ساری با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی دینی جامعه ایران شد، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه اهل بیت(ع) به قدرتی منطقه ای و فرا منطقه ای تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: وجود سایه اهل بیت(ع) بر کشورمان بوده که موجب شده ایران اسلامی در چهار دهه اخیر علیرغم این سطح از توطئه ها و دشمنی ها به جایگاهی همچون امروز در جهان دست پیدا کند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که هیچ کشوری توان مقابله با دشمنی های چهل ساله نظام سلطه را نداشته و ندارند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با اتکا به اهل بیت(ع) و توجهات این بزرگواران سختی ها و مشکلات عدیده ای را پشت سر گذاشتند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با شاره به این که دشمنان از همه روزنه های برای ضربه زدن به انقلاب و نظلام اسلامی می کند، تصریح کرد: این ملت در سایه توجهات اهل (ع) هر روز عزعتمند تر می شود.

وی با بیان این که امروز دشمن با هربه اقتصادی به جنگ با ملت ایران آمده، خاطرنشان کرد: این ملت تهدید ها و تحریم های دشمنان را با ایستادگی و مقاومت خود خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که آمریکای جنایت کار با فشارهای اقتصادی فکر می کند می تواند از ملت ایران باج خواهی کند، افزود: این ملت چهار دهه است که در سایه همین تحریم های ظالمانه در حال زندگی هستند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که امروز انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل سالگی خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز شاهد توطئه های دشمنان علیه انقلاب بودیم و این دشمنی هم چنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها نمی توانند با زورگویی و قلدری ملت بزرگ ایران را به زانو در آورند، تصریح کرد: ملت با تمدن ایران اسلامی با وحدت و همبستگی ملی این نقشه های آنها را نیز خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران در سایه اهل بیت(ع) به کشوری قدرتمند تبدیل شده اند، افزود: چنین کشوری هیچ گاه اجازه نخواهد داد، زورگویی همچون آمریکا در مسیر آرمان های انقلاب خللی ایجاد کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha